Najlepší cvik na stehná a zadok: Bulharské drepy

Obsah článku

Aj ty hľadíš cvik, ktorý ti posilní stehná, lýtka a zadok zároveň ? tak my ti teda pomôžeme. Áno, sú to bulharské drepy. Sú tým najlepším cvikom a najefektívnejším zároveň. Môžeš ich cvičiť kdekoľvek a bez akýchkoľvek vybavení. Tento cvik zaraďujeme medzi komplexné cviky.

Výhody bulharských drepov:

1. Bulharské drepy ti pomôžu dostať sa do anabolického stavu. Okrem toho pri cviku uvoľníš obrovské množstvo testosterónu.

2. Najlepší cvik na zdvihnutie zadku

Zadok a stehná

3. Málo z vás možno vie, že najúčinejší a najrýchlejší spôsob ako spáliť tuk je budovanie svalstva. Preto by si nemala tráviť hodiny na bežiacom páse ale vykonávať komplexné cviky.

4. Drepovanie ti pomáha aby tvoje telo bolo flexibilnejšie

5. Ak túžiš po sexi brušku, tak drepuj ! Popri drepovaní si tvaruješ celé telo, trup, zadok aj bruško

Pozri si video, ako cvičiť bulharské drepy:

Tak čo, ideš si vymakať zadok ešte do lepšej dokonalosti ? :)