4 cviky na krásny zadoček, po akom túži každá žena!

Nie je žiadnym tajomstvom, že drepy sú najlepšie cviky na boky, stehná a zadok.  V prvom rade si ale musíme uvedomiť, že existuje množstvo druhov drepov. V skutočnosti existujú desiatky druhov. Ak ťa nudia klasické drepy, tak potom skús tieto 4 cviky pre krásny zadoček. Tvoj zadok je na ceste k peknej a okrúhlej koristi.

Tieto knihy pomáhajú ženám ako si ty žiť krajší a zdravší život

-18%
Hodnotenie 4.83 z 5
-40%
Nové
Hodnotenie 5.00 z 5
-50%

1. Drep na jednej nohe do sedu

Postav sa pred lavičku, box na drepy, alebo iný podobný predmet a jednu nohu vystri pred seba do vzduchu. Keď si pripravená, sadaj dozadu na tento objekt tak pomaly, ako len dokážeš. Je možné že pri prvých pokusoch stratíš kontrolu, ale to je v poriadku. Následne však zatni brušné svaly – a celé telo – načiahni rukami vpred a hoď sa dopredu aby si vstala. Časom postupne drepuj na stále nižší a nižší objekt.

2. Plié drepy

Plié drepy sa vykonávajú vo veľmi širokom postavení. Postavte sa naširoko a chodidlá vytočte špičkami von. Chodidlá ostávajú celou svojou plochou na zemi počas celého cvičenia. Kolená musia byť pri drepoch neustále nad úrovňou špičiek. Trup drž vzpriamený. Cvik má rysovací a tvarovací charakter. Ruky môžeš mať vbok, alebo môžeš použiť záťaž.

Plié drepy

3. Bulharské drepy

Tento typ drepu na jednej nohe sa stáva v poslednej dobe veľmi populárnym. Jednu nohu si polož o pár krokov za seba na lavičku alebo inú vyvýšenú plochu. V základnej pozícii stoj rovno, ohýbaj koleno prednej nohy a klesaj kým sa zadné koleno  nedotkne podlahy. Zatlač do päty prednej nohy a vráť sa späť do  základného stoja. Vykonaj všetky opakovania jednou nohou a potom nohy vystriedaj.

4. Sumo drepy s výskokom

Drep je založený na vysokých výkopoch obidvoch nôh do oblúka, ktoré sa striedajú. Chodidlá nôh pokladáme na pôvodné miesto z akého sme ich dvíhali. Ide o hlbší drep.