5 krokov ako schudnúť z bokov

Obsah článku

Trápi ťa, že nevieš ako schudnúť z bokov? Ak máš postavu hruškovitého tvaru, je normálne, že sa ti prebytočný tuk ukladá v zadku, stehnách a bokoch. Nemušíš ale smútiť. Akadémia krásy zhrnula tipy na chudnutie z bokov do 5 krokov.

boky-prezentacna1. krok

Začneš tým, že budeš sledovať príjem potravín za celý deň. Premýšľaj nad tým ako znížiť príjem kalórií. Túto čiastku by si mala znížiť o 500 až 1000 kalórii. To spôsobí, že schudneš 1 kg z celého tela.

2. krok

Pridaj do svojho jedálnička potraviny z nízkou energetickou hodnotou – ovocie, zelenina, chudé mäso, nízkotučné mliečne výrobky. Pri konzumácií týchto potravín udržíš svoje kalórie na dolnej hranice a budeš mať pod kontrolov chuť do jedla.

3. krok

Raňajkuj pravidelne! Ukázalo sa, že vďaka raňajkám sa chudne lepšie, pretože počas dňa nemáš veľký hlad. Raňajkuj omeletu s toastom, alebo aj jogurt s ovocím. Je na tebe čo ti chutí najviac.

beh4. krok

Venuj sa kardiovaskulárnemu tréningu. Kardio spaľuje kalórie, znižuje zásoby tuku v bokoch ako aj iných častiach tela. Vyber si cvičenie aké ti najviac vyhovuje, či už je to beh, rýchla chôdza, plávanie alebo tanec. Ideálna dĺžka kardiovaskulárneho cvičenia je 60-90 minút. Nemusíš cvičiť každý deň, stačí ak si zacvičíš 4-5 krát do týždňa a výsledky sa určite dostavia.

5. krok

Vyskúšaj aj silový tréning na boky. Takéto cvičenie spevní svalstvo s oblasti bokov. Najlepšie cviky sú jednoduché výpady dopredu alebo do bokov a drepy. Každý cvik urob 5 krát po 10 opakovaní.

Pridnie akejkoľvek pohybovej aktivy, ti ešte viac pomôže pri dosiahnutí tvojho cieľa. Môžeš napríklad začať využívať schody namiesto výťahu. Aj to je malý krôčik k tomu, aby si schudla z bokov. Samozrejme nezabúdaj na pravidlo, že musíš viac energie spáliť ako prijať. Prajeme veľa šťastia pri chudnutí!