9 potravín, ktoré bojujú proti brušnému tuku

Obsah článku

Dnes si predstavíme bližšie potraviny, ktoré nám pomôžu zbaviť sa brušného tuku. Možno, že máš ideálnu váhu, ale prebytočný tuk, ktorý sa hromadí na tvojom brušku. Niektoré ženy riešia brušný tuk pomocou operácie, ale my ťa uisťujeme, že existuje aj iná cesta. Zdravšia. Bezbolestná.

1. Citrusové plody

Vitamín C obohacuje ovocie ako sú napr. citróny, grapefruity a pomaranče. Pomáhajú nášmu telu sa rýchlejšie zbaviť tuku. Tiež eliminujú inzulín v tele čo zabraňuje priberaniu na váhe. Daj si tieto chutné ovocné plody na raňajky.

Nakrájaný pomaranč, mandarinka, grep a citrón

2. Melón

Melón je bohatý na draslík, ktorý reguluje hladinu sodíka a vedie tak k zníženiu nafúknutého bruška.

3. Mandle

Aktivujú náš metabolizmus, vzhľadom k vysokému obsahu vápnika, bielkovín a omega 3 – mastných kyselín, čo nám poskytuje energiu počas celého dňa.

4. Green Cofe

Zelená káva naberá na popularite ako významný pomocník pri zbavovaný brušného tuku. Znižuje vstrebávanie cukru v tráviacom trakte, ktorý hromadí tuk.

5. Ovsené vločky

Jedná sa o potraviny s prírodným zdrojom vlákniny a bielkovín. To je dôvod prečo sa odporúčajú jesť na raňajky alebo na večeru. Regulujú hladinu cholesterolu a čistia krv. Zachytávajú tuk a odstraňujú toxíny z tela. Snaž sa ich začleniť do svojho jedálnička aspoň raz za týždeň.

Ovsené vločky

6. Zelenina

Je dobré jesť počas dňa surovú zeleninu ako je mrkva, listová zelenina atď. Tvoje telo bude lepšie spaľovať tuk. Tiež je potrebné zahrnúť do jedálnička zeleninu, ktorá má vysoký obsah vlákniny ako je napr. špenát a brokolica. Ich živiny sú schopné absorbovať tuk v črevách.

7. Bobule

Toto chutné ovocie ako sú napr. jahody, čučoriedky a maliny majú vysoký obsah vlákniny a vody a veľmi málo kalórií. Obsahujú flavonoidy, ktoré regulujú hladinu sodíka. A aby toho nebolo málo majú antokyány, ktoré sú schopné zabrániť tuku a cukrovej asimilácií.

8. Losos

Je základným zdrojom omega 3 a bielkovín, aktivuje metabolizmus a zabraňuje usádzaniu tuku v bruchu. Môžeš ho jesť dokonca dvakrát za deň.

Čerstvý losos s rozmarínom

9. Olivový olej

Kto by nemal rád šaláty z kvapkou olivového oleja ? zvyšuje vstrebávanie živín  a znižuje hladinu cholesterolu. Taktiež je veľký spojenec pri regulácií brušného tuku.

A hlavne dámy, nezabúdajte na pravidelné cvičenie ! :)